prinsessanmalin

Alla inlägg under juli 2012

Av Malin - 17 juli 2012 19:27

Idag har jag varit jätte duktig. Jag har rensat hela vår vind. Som var fullt med kartonger med saker i. Hihi min söta katt Skorpan skulle så klart lägga sig i soffan där det var fullt med saker i. Jag hittade massa saker som jag kan sälja på min loppis. Det tog hela dan att rensa vinden. Så nu är jag jätte trött. Jag fick lite hjälp av Danne också. Snart blir det att titta på Allsång på skansen.

 



Av Malin - 16 juli 2012 22:06

Idag har vi haft loppisen öppet och så har jag och Danne målat min garderobsdörr. Men vi behöver köpa mer färg så vi kan måla alla mina andra garderobsdörrar sen. Jag och Danne gick upp klockan 9 idag haha vi var jätte trötta när vi gick upp. Det var för vi ville öppna loppisen tidigt idag. Sen har jag rensat lite på vår vind. Men jag ska göra en stor rensning där imorgon tänkte jag. Sen efter vi hade ätit kvällsmat så åkte vi stan och kollade på allsång som är varje måndag. Men vi går dit bara ibland det bero på vädret också. Vi brukar alltid fika med oss när vi är där och det hade vi idag också.

 



Av Malin - 15 juli 2012 19:53

Idag kom det många på våran loppis. Alla dom som kom hit köpt nånting. Sen kom svärmor hit med lite mer loppis saker. Efter vi hade ätit kvällsmat så kom mormor och moster hit. Mormor och moster köpte också lite saker från våran loppis. Sen när dom hade åkt så åkte vi och satt upp papperna som vi skrev igår. Nu kanske kommer ännu mer folk hit. Nu blir det att titta på solsidan och äta lite chips med min fina Daniel.

   

Av Malin - 14 juli 2012 19:42

Idag tog man sovmorgon. Till frukost blev det risgrynsgröt och franska mackor. Idag har vi skrivit på datorn om våran loppis. Som vi ska sätta upp på lite olika ställen. Så det kommer folk hit hoppas jag. Efter vi hade ätit kvällsmat så gjorde jag och Danne smoothie för första gången. Frukten som vi hade i var banner,kiwi och nekrtriner. Den blev jätte gott. Snart blir det att pringles chips och titta på sommarkrysset. Måste säga grattis till min fina kusin som har gift sig idag all lycka till er. Synd bara att vi inte kunde komma till er. Vi får ta och hälsa på er nån annan dag och jag som skulle vara barnvakt till lilla söta Isabella. Pappa skulle har kört dom med sin fina bil. Synd att dom bor så långt bara och synd att pappas olycka hände också. Men det får bli mys här hemma istället.

 

Av Malin - 13 juli 2012 18:52

Idag var vi tvungna att gå upp tidigt. För klockan 11 så skulle Danne fylla i sin tatuering. Sen så skulle vi få gäster. Min kusin och hennes familj kom och hälsade på. Det var kul. För det var länge sen vi träffade dom. Dom handlade på våran loppis också. Mina kusins barn och Danne och jag ritade på våran asfalt idag. Benjamin var så rolig han hade väldigt mycket fantasi. Han sa mycket roliga saker. Mina kusins barn har ju vuxit jättemycket sen sist jag såg dom . Idag till kvällsmat så åt vi kyckling och Smulan min katt ville så klart smaka. Snart blir det en film och lite gott. Det blir kinderägg och nån ny godis och vi ska dricka simpsons champagne. Nu blir det lite fredagsmys med älsklingen.

 

       

Av Malin - 12 juli 2012 20:55

Idag till frukost så gjorde jag och Danne våfflor. Det var så länge sen man åt det. Innan vi åt våfflorna så gick vi och hämtade posten. Jag fick paketet som jag hade köpt av en kompis som heter Kicki. Det var två hello kitty tröjor. Den ena var en tjocktröja och den andra var en tunika. Jag som älskar hello kitty. Tack gumman för att jag fick köpa dom av dig och dom sitter jätte bra på mig. Jag vart så glad att dom kom. Jag hade längtat så mycket att dom skulle komma. Sen vart det att titta på fim hela dagen. För det var inge skönt väder idag. Här kommer det lite bilder på när jag har på mig dom.

                                                                


                         

                                               

   

                                  



Av Malin - 11 juli 2012 19:37

Imorse när jag vaknade så tog jag en dusch. Sen efter mig tog Danne än dusch också. Medans han var duschen fixade jag loppisen. För vi hade den öppen idag också. Efter det gjorde vi frukost och såg på två stycken filmer. För det var så mulet då. Men sen när vi hade sett klart filmerna så vart det bättre väder. Jag och Danne tvättade våran cyklar idag. Nu blir det att titta på en till film. Den här bilden tog jag morse efter jag hade duschat. Så här ser jag ut utan smink på .

   

Av Malin - 10 juli 2012 18:52

Idag har har vi inte gjort så mycket. Jag och Danne såg på två stycken filmer. För idag är bara regn väder hela dan. Det bara öser ner regn nu. Fy vad det åskade och blixade i natt. Moa min hund är jätte rädd för åskan och allt sånt som låter högt är hon rädd för. Så Moa sov med mig och Danne i natt. Sen har vi haft loppisen öppen idag också.

 

 


 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards