prinsessanmalin

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Malin - 23 juni 2012 20:40

Idag har vi inte gjort så mycket. Idag var det inte så fin väder. Det är mulet men det har inte regnat idag som det skulle göra. Så det bra. Det har varit lite kvavt väder idag. Jag och älskling har bakat cupcake. För första gången och det gick ju super bra och dom blev så söta. Dom blev jätte goda också. Snart så ska vi pröva två nya chips. Som vi skulle ha smakat på igår men vi orkade inte för vi var så mätta. Vi hade ätit så mycket gott igår. Så vi sparade det till idag istället. Chipsen hette varma mackor och cheeseburger. Det ska bli spännade se hur dom smakar. Vi ska se nån bra film när vi äter chipsen.♥  

   

Av Malin - 23 juni 2012 19:54

Det var så fint väder igår. Det brukar vara regn på midsommar. Så vi hade tur igår med vädret. Vi åkte till byggdeården som ligger nära där vi bor. Som vi gör nästan varje år. Vi kollade på midsommarstången och kollade när folk dansade på midsommarstången. Vi hade med oss jordgubbstårta som fikade. Vi satt på en filt. Mormor och morfar var där också fikade med oss. Min moster jobbade där på byggdegården igår. Jag köpte en glass båt där och vi  köpte lite lottermen vi vann inget Sen när vi kom hem åt vi lite gott. Vi spela lite kubb och spelat kortspel. Moa fick en leksak igår och den kvittrar när man har den i munnen. Så jag har haft en mysig midsommar igår.  Nu kommer det några bilder på det vi har gjort igår.

                                          

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards