prinsessanmalin

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Malin - 8 juni 2012 20:37

Igår så hade jag nattlinnet nästa hela dan. För jag inte ville ha massa fläckar på mina fina kläder innan festen. Idag har man varit på avslutning . Vi fick marängtårta med jordgubbar på. på Sen åkte vi hem. Vi hade lite bråttom  idag. För pappa skulle till doktorn klockan 11 på morgonen. Pappa ville till avslutningen men han kunde inte för det var en annan doktor som skulle kom hem till oss tidigt idag. Sen när vi åkte hem så hämtade mamma pappa. Jag och älskling stannde hemma så länge. Jag och älskling gjorde jordgubbstårta. För mamma fyller år idag. Mamma fick min och Dannes present imorse. Hon fick två stycken ljuslycka som är en rosa blomma. Dom är jätte fina. Efter tårtan tog jag en dusch. Sen så kom gästerna. Mormor,morfar och moster kom. Sen efter stund kom mammas jobba kompis Lena. Sen klockan var runt halv 7 så kom Joline och Pontus hit. Vi åt massa god mat då. Grattis världens mamma som blir 48 år idag.

    

   

Av Malin - 8 juni 2012 19:50

Igår innan jag mamma skulle gå till Campus för att se på när Daniel och Robert skulle springa ut. Så fikade vi lite . Jag såg Iza där också. Sen så köpte vi tre roser. En ros var röd den fick Daniel och en var gul och den fick Robert. Min kompis fick en rosa ros. För hon tog också studenten igår. Daniels och Roberts släkt kom också dit. Men mamma och jag kom först dit. Sen när dom hade springit ut så gick vi studenttåget. Efter vi hade gått hela studenttåget. Så åkte vi en fin bil. Det var deras säktings bil. Vi åkte några varv. Det var så kul att åka för det var många som vikade fast man inte kände dom. Sen så åkte vi hem till deras syrra Petra för det var där festen var. Vi fick massa gott. Vi fick potisgratäng,köttsås och vitlöksbröd. Sen till efterrätt så fick vi äppelpaj och rabarberpaj med vaniljsås till. Tack för maten och efterrätten som vi fick. Det var så kul och trevligt att träffa alla som var där. Lilla Milo var så söt. Det är Daniels kusins son. Dom andra barnen var också söta som var där. Men dom har jag sett förut. När dom sprang ut. Så fick Daniel en flodhäst som jag hängde runt hans hals och Robert fick en Krokodil som jag hängde runt hans hals. Sen efter vi hade fikat lite efterrätt så öppnade dom presenterna. Daniel fick ett halsband av mig. På den står det älskling på den ena sida och andra sidan står det älskad på. Robert fick pengar och ett kort av mig. Det kommer bli minne för livet för dom. 7/6-12 Grattis efterskott Robert s,Robert L och kusin Robert för ni hade namnsdag igår. Nu kommer det några bilder från igår. Det kanske kommer fler. Om jag får tag i flera bilder.

            



Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards