prinsessanmalin

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Malin - 1 juni 2012 20:09

Förlåt att jag inte bloggade igår. Men vår ström var lite knas igår. Men vi hade inte ström av brot i alla fall. Idag var jag i stockholm med mitt jobb från Campus. Vi åkte tåg dit. När vi kom fram så åt vi lite frukost på mcdonalds. Jag tog en toast och apelsinjuice. Mums det var jätte gott. Sen gick vi kollade lite affärer. Sen när klockan var 13.00 så gick vi till slottet. För vi kollade på vakterna. Efter det gick vi och åt lunch. Vi åt på kina. Jag bara älskar kina mat. Det är så himla gott. Efter vi hade ätit så gick jag och Sandra själva ett tag och kollade i affärer. Sen vart det nästan daxs att gå till tåget. Sen så hämtade mamma och älskling mig vid tågstationen. Efrer det gick vi till apoteket för mamma skulle dit. Efter det så bästellde vi hem mat. Jag åt kycklingsallad mums. Usch det har regnat hela dan idag. Jag var jätte blöt när jag kom hem. Så jag frös jätte mycket när jag kom hem och jag hade ont i huvdet också. Tur att jag har en kille som kan värma mig och ta hand om mig. Hoppas inte jag blir sjuk bara efter som jag har haft blöta kläder hela dan idag. Tack Campus gänget för en mysig dag i Stockholm. Fast det regnade idag. Jag är så himla trött nu. Jag ska sova efter Big brother. Trevlig helg alla mina bästa läsare. Här kommer det en bild på det jag fick med mig hem idag.    

 




Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards