prinsessanmalin

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Malin - 25 maj 2012 20:25

Idag när jag skulle gå till dagiset så träffade jag svärfar igen vid skolan och nära mitt jobb. När jag kom precis in på dagiset så såg jag att jag hade massa myggbett. Från igår och dom kliar så jag blir galen. Det fanns många pissmyror där också i skogen igår. Till mat så grillade vi korv på deras mysiga grill som dom har på dagiset. Vi fick makaroner till och grönsaker och barnen älskade den maten. Dom åt massa mat idag. Sen efter jobbet så gick Robert L,Danne och jag till stan. När vi var frame på stan så cyklade Robert hem och vi köpte en dricka och en varsin glass. När vi kom hem var det två unga killsnickare som jobbade och fixade på vårat hus. När vi skulle laga mat så märkte vi att jag har blivit lite solbränd idag. Jag har lätt att bli det. Så jag kommer nog få ont ikväll. Efter vi hade ätit kvällsmaten så åkte vi till Eskilstuna. För pappa har flyttat ditt istället för Uppsala. Pappa ville att vi skulle till den riktiga slagsta. Så vi åkte ditt. Vi alla tog varsin jordgubb snäcka. Sen kollade vi bara på pappas rum och sen åkte vi hem. Imorgon kommer pappa hem och han ska sova över tills på söndag. Innan pappa kommer så ska svärmor Monica,mamma,Danne och jag åka till Eskilstuna och shoppa lite studentkläder och massa annat. Så mysigt. Sen efter det ska vi åka till mormor och morfar och fira morsdag. Fast morsdag är på söndag. Men vi fira det imorgon istället. Jag längtar tills imorgon så enormt mycket. Trevlig helg alla mina läsare hoppas ni får en bra helg.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards