prinsessanmalin

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Malin - 21 maj 2012 19:29

Igår hade jag namsdag då var det Karolina men jag stavas Caroline. Det heter jag i andranamn. Det gick super bra att jobba idag. Jag fick höra en bra nyhet idag att jag får stanna lite till på dagiset som jag jobbar på jippi. Jag trivs himla bra där. Men jag ska börja på ett till dagis också. Så jag ska jobba på två dagis. För där kanske man kan få ett heltidsjobb. Sen om man jag har tur så kanske jag får det till slut. När vi kom hem var mormor och morfar här. Så vi fikade lite med dom. Sen märkte älsklingen att han har glömt sina skor i skolan. Så han fick köpa nya bara för hans klass och andra klasser skulle ska olika sporttävlingar hela dan. Lycka till älskling. Men hoppas han hittar sina gammal imorgon. Vad klantig kille man har fast det är jag också ibland. Efter vi hade ätit så åkte vi och köpte skorna och så åkte vi till Slagsta åt varsin glass. Jag tog en lakris snäcka gott gott. Men dom hade fortfarande inte fått dom riktiga snäckorna. Mamma bjöd mig på glassen. För jag hade namnsdag igår. Tack älskade mamma för glassen. Den var så himla mumsigt. Men det vart lite kallt. För vi åt glassen på kvällen. Då försvann solen lite. Så Vi satt när varvandra åt glassen. Så himla mysigt det var.  Sen så handla vi lite mat sen så åkte vi hem. Så nu är jag jätte trött. Imorgon ska jag klippa mig äntligen det var så länge sen jag gjorde det. Jag måste va lite fin då när min älskling tar studenten. Sen efter jag har klipp mig så ska jag och mamma köpa student presenter tihi.

 


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards