prinsessanmalin

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Malin - 20 maj 2012 20:18

Förlåt att jag inte bloggade igår men jag hade fullt upp igår. För först så gick mamma,älskling och jag på loppis. Sen så åkte vi hem åt lite jorgubbar som vi köpte i fredags. Sen så byte jag och älskling om. Jag hade bikini och han hade shorts på sig. vi låg på en madrass och som vi solade på. När klockan var runt 4 så åke vi till Daniels syrra Petra för vi skulle vara barnvakt åt dom. Dom har två söta killar som heter Aaron William. Aaron är 4 år och wille är 7 år. Vi åt grillat med dom med deras vänner innan dom skulle åka på festen. Tack för maten det super gott. Sen så åkte dom. Vi tittade på kvällen är din och åt lite gott. Dom fick en hel påse med leksaker av mig som jag hade när jag var liten. Så snäll som jag är hihi. Ibland satt dom och ritade på det som hade fått och ibland satt dom och titta lite på tv och åt lite chips. Sen var det nästan dags för dom att sova. När dom hade somnat så titta jag och älskling på en skräckis. Sen så kom dom runt halv 2 på natten. Så då körde Mårten hem oss.Tack för vi fick vara barnvatkt och tack för pengarna och allt. När vi hade kommit hem gick vi och la oss för vi var så trötta när vi kom hem. Idag har man inte gjort så mycket vi har mest solade lite så har vi tvättat och det gjorde vi igår också. Snart blir det att mysa i sängen och titta på Big brother med älsklingen och sen blir det att sova. Jag ska jobba imorgon. Nu kommer det en bild på när vi låg och solade.

 


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards