prinsessanmalin

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Malin - 18 maj 2012 17:53

Idag efter jag och älskling hade vaknat och ätit lite frukost. Så åkte vi till stan. För det hände massa saker i Strängnäs idag. Mamma lämnade oss på stan. Sen så skulle mamma storhandla. Det var så kul att titta alla saker som hade hittat på idag. Vi har tvättat lite kläder idag. För på måndag ska dom riva bort och göra om lite av vårat hus . Så att pappa kan komma hem snart. Så när vi behöver tvätta så ska vi får vi tvätta hemma hos min moster och ibland hos mormor och morfar. Jag och älskling ska tvätta hela helg. Så vi får bort all smutstvätt som vi har nu. Sen gick jag och älskling en promenad med Moa min hund i det fina vädret. Mamma jobbar hela helgen och idag. Sent på kvällen jobbar hon. Så jag och älskling gjorde lite tacosmys. Efter som det är våran dag idag. Ikväll ska vi bara mysa. Vi ska titta på en bra film och på Big brother ikväll. Sen blir det äta lite gott till filmen och Big brother. Ha en trevlig helg alla mina fina läsare.

   


Av Malin - 18 maj 2012 14:13

                                               1 år och 3 månader med min bästaste prins Daniel.<33


Våran läppar och våra händer är gjorda för varandra för dom passar perfekt  med varandra. Hela vi är perfekta tillsammans. Du är det finaste jag vet. Jag vill aldrig behöva vara utan dig. Du är den bästa som finns i hela värden. Det finns inget bättre att ligga intill dig och bara känna din närhet. Du betyder så enormt mycket för mig ska du bara veta. Jag Kan inte sluta le varje gång jag tänker på dig. Du är allt jag någonsin kan önska mig. Jag älskar dig så otroligt mycket. Mer än vad du kan tänka dig.100 pussar till dig min älskade hjärtat.

    

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards