prinsessanmalin

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Malin - 15 maj 2012 18:40

Det gick så bra att jobba idag och vi hade så fint väder idag. Jag blir ju så glad av det här vädret. Jag och älskling var själva en stund. För mamma jobbade till klockan 17.00 idag. Så jag och Danne fixade maten igen. Det vart potatismos, fiskpinnar och remouladsås. Sen så lite innan 17.00 så kom svärfar och Annelie idag. För Annelie skulle köpte 5 stycken  sittdynor och 2 stycken armband till sin son. Sen fick svärfar kolla på våran gräsklippare som man kan åka på. För den är trasig. Men han sa att Mårten kan nog fixa den. Det är Dannes syrras kille. Han kanske ska fixa vårat tak också. Imorgon efter jobbet ska man till undomsgruppen. Undra vad vi ska göra då för nåt. Snart är det nog sommarlov från undomsgruppen också. Jag ska fråga dom imorgon satt jag vet när man är ledig där ifrån också. sista dagen imorgon sen så är jag ledigt till måndag. För då börjar jag jobba igen. Nu blir det bara att sitta vid datan och vi får se om det blir att titta på Big borther annars blir nog att gå sova tidigt ikväll och bara mysa lite med älskling innan vi går och sover för natten. Så himla mysigt att få sova med dig älsling varje natt. man önskar det var natt nästan hela tiden för det är så mysigt. Jag älskar dig så grymt mycket min älskling.

   

 



  

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards