prinsessanmalin

Direktlänk till inlägg 11 maj 2012

Jag och Daniel fick post idag tihi

Av Malin - 11 maj 2012 18:33

Efter frukost på dagiset så gick vi ut. När vi hade varit ute tag så åt vi äpple och ost rulle. Vi rullade äpplet i

osten. Det var faktist gott. Sen till lunch så grillade vi korv och bröd. När jag hade slut så började det rengna men det slutade lika fort som den kom. Jag och Daniel köpte present till mamma för hon fyller 8 juni. Sen så köpte jag till morsdag present till min mamma. Jag köpte smultron te också den har jag smakat en gång förut och den var så god. Den smakar verkligen sommar om den. Jag och Daniel fikade lite på stan idag också. Sen tog vi bussen hem. När jag och Danne kom hem hade vi fått post. Vi hade fått ett kort av pappa. Tack älskade pappa för kortet. Vi blev så glada att vi fick post av dig.Idag har det bara varit knas väder regn och sol hela tiden. Det många som säger att första åskan har kommt nu men jag har inte hört nåt än. Hoppas den inte kommer hit. Nu blir  det lite fredagsmys. Jag ska dricka smultron te och äta glass med min fina man Daniel. Hihi jag ska dricka i mammas mugg och Daniel dricker i pappas mugg. Idag när Ha en bra helg alla mina läsare.

        

   

 
 
Monia - mamma till Tuvalie

Monia - mamma till Tuvalie

11 maj 2012 20:26

Hej =)

Var gärna med och tävla hos mig! Du kan vinna presentkort 300 kr hos batteriexperten, presentkort 400 kr hos lykka (köksredskap på nätet), presentkort 250 kr hos prylgrossen.

Och du, nästa vecka startar jag en goodiebagtävling värd över 8000 kronor, missa inte den!

Här hittar du alla mina tävlingar:
http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

* är du redan med och tävlar eller inte vill ha reklamkommentarer så ber jag om ursäkt :/

http://moniasundgrenjansson.blogg.se

Malin

11 maj 2012 20:34

Hej :) goodiebagtvävling den ska jag nog pröva på. Tack för tipset.:) Din dotter är jätte söt:) Jag bara älskar såna små bebisar dom är så söta. :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - Måndag 29 jan 20:30


I dag gick jag upp så tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig. När jag var klar så tog jag det lugnt en stund. Senare blev det att ta bussen. Det fortfarande så halt ute. Men det var inte så kallt idag. Det varit ganska lugn dag idag. När jag...

Av Malin - Söndag 28 jan 20:54


Idag tog jag sovmorgon. Jag tände lite ljus och sen fixade jag frukost. Jag kollade på lite klipp en stund. Senare åkte jag och mamma till Eskilstuna och gjorde lite snabba ärenden där. Efter det åt vi lite sen lunch. När jag kom hem fixade jag lite ...

Av Malin - Lördag 27 jan 19:49

I tisdags var jag ledig. Jag började med att sova ut lite. Efter det fixade jag lite gröt och kollade på lite klipp en stund. Sen spelade jag in lite video Vi får se när dom kommer upp. När jag var klar med det så fixade jag lite med olika saker. Sen...

Av Malin - Måndag 22 jan 20:16

Nu var det verkligen länge sen jag bloggade. Sista var innan det skulle bli nytt år. Jag firade nya året med mamma och min moster. Vi åt tre rätter. Så vi åt gott och drack gott. Vi spelade också lite sällskapsspel. Vi skålade nya året med vin. Pyret...

Av Malin - 29 december 2023 19:37

Nu har jag varit borta några veckor. Det varit full upp. Jag har fyllt 33 år. Så jag blev firad hemma hos mamma. För några veckor sen. Dagen innan så bakade jag och mamma en tårta och vi gjorde kallt den sen när vi skulle fira mig. Vi bakade bara dag...

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards