prinsessanmalin

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Malin - 9 maj 2012 18:30

Idag hade jag matsäck och det bara öste ner massa rengn i idag. Men vi gick ner bakom Campus skolan och satt under ett tak där istället för i skogen. Det var faktist mysigt där och det är ju roligt att pröva lite nya ställen.

Nyss drack man lite te för jag frös lite gran. Hoppas det blir fint väder imorgon.För imorgon efter jobbet ska jag fylla i  min tatto. Jag ska gå dit så jag vill inte gå i rengnet. När det rengnar blir man så sugen att titta på

film och bara mysa. Det är så mysigt när man hör på fönstret att det rengnar. Det är så fint när rengnbågen

kommer när rengnet har slutat. Men bara det inte åskar eller blixtar så är jag nöjd. Jag är rädd för dom.

Jag gillar inte åskljudet Men blixtarna kan vara fina se på fönstret. Jag hatar när det blåser och snöar då

blir det så kallt ute brr säger jag då. Men jag älskar mest sol och värme det är det bästa som finns. Jag är

verkligen en fryse nmänniska. Jag fryser så lätt och jag fryser typ hela tiden. Tihi var bara tvungen att ta

den är söta bilden.




  



Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards