prinsessanmalin

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Malin - 27 april 2012 19:21

  Idag har det varit soligt och skönt väder hela dan. Fast nu vart det dåligt väder igen. Idag på jobbet fick barnen plocka skräp ute och det tycke dom var jätte kul att får göra det. Alla på dagis fick äta ute idag. Det var så mysigt att vi gjorde det. Snart blir det att titta på Let's dans. När vi ser på Let's dans så blir det massa gott gott. Jag och älskling ska pröva en ny chips burk som har kommit. Efter Let's dans så blir det att titta på Big brother. Sen blir det nog att sova så gott. Jag är så trött. Imorgon ska vi till till uppsala. För att hälsa på pappa och shoppa lite i upsala i deras stora centrum kul kul ska det bli. Nu får ni ha en mysig och en bra helg alla min läsare. För nu blir det lite tv mys.


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards