prinsessanmalin

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Malin - 18 mars 2012 18:47

Idag har jag och Danne tvättat jätte mycket tvätt. Vi tvättade familjens tvätt också. Sen har man duschat. Vi var ute i solen också. Det har mest varit en lung dag. Sen har man duchat och imorgon ska man jobba lite på Campus. Sen tog vi diskmaskinen igår och idag så vi har varit duktiga hela helgen. ♥

                            Moa njuter i solen. Det var skönt idag för det var soligt. ♥

 

                                           Thai mat och vitt vin så gott. För det år våran dag idag.♥
                                                

 

                             En kvällspromenad med Moa då var det solnedgång ute. Den var så fin.♥

                                                     Truls ligger på trappan och har det bra. ♥
        

Av Malin - 18 mars 2012 11:28

                                           1 år och 1 månad med den bästa sötnowsen Daniel.<33

Du är det finaste jag har. Du är allt för mig och det är dig jag kommer leva med resten av mitt liv baby. Daniel kjell Salenius du är den enda för mig och du är den enda jag tänker på. Jag älskar dig så mycket. Du ska bara veta hur mycket jag gör det. Jag kommer alltid att finns hos dig livet ut så är det bara. puss puss till min söta prins. 

 

  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards