prinsessanmalin

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Malin - 23 februari 2012 14:23

Idag har man varit på vattenpalatset. Det var så himla länge sen när jag var där. Jag och Danne hade jätte kul där. Tack världens bästa pappa för du är min lilla taxi. Sen så vart Danne och jag hungriga så vi åt lite och en gubbe sa till Danne bjuder du din prinsessa haha så gulligt när han sa så. Först sa han till Danne äter du tunnbrödsrulle då sa gubben det är också god sa han haha. Jag tog en korv med budget. Man kanske ska ta gå ut nu för det är strålade sol nu. Nu kommer det lite blider från när vi badade på  vattenpalatset.   

         

   

   

      



Av Malin - 23 februari 2012 14:18

Här är kungabarnet tillsammans med sina föräldrar.(Kungahuset Hovet)

Victoria och Daniel tillsammans med sin nyfödda prinsessa. Nu sprider de själva
bilden på tronarvingen.


 

STOCKHOLM. Nu har den första bilden på den nya prinsessan
publicerats. Via kungahusets facebooksida har hovet lagt ut en bild på
kronprinsessan Victoria, prins Daniel och deras nyfödda dotter.

Den nya prinsessan föddes på torsdagsmorgonen 04.26 och vägde 3 280 gram och
är 51 centimeter lång. Prins Daniel fick äran att meddela nyheten på en
presskonferens vid sjutiden torsdagsmorgonen.

– När jag gick från rummet låg den lilla prinsessan på moderns bröst. Det var
svårt att slita sig, sa prins Daniel under presskonferens och fortsatte:

– Kronprinsessan mår strålande. Allting har gått väldigt bra och det var
ganska nervöst. Det var ju en ny situation, något man aldrig varit med om
tidigare.


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards