prinsessanmalin

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Malin - 12 februari 2012 20:07

Gästerna som kom igår var Petra och hennes familj det är Dannes syrra. Sen runt 7 eller halv åtta körde Monica oss till Gripen. Dom andra två killarna som skulle komma kunde inte komma så det vi vart bara fem stycken. Men det var kul ändå. Idag åkte jag och Danne hem och vi fira han här Här kommer det lite bilder.♥

   

                                                  


                                            Maten jag åt på Gripen och jag drack päron cider.
                               

       

                                          Sen drack jag en drink som hette pink lady den var god.


                                                  


                                                  
 Jag och Danne det är jimmy som tog bilden.


                                           Tårtan som vi åt nyss. Grattis Daniel och Robert.                                        

      

                                          

  

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards